Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ не включва перката !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    То в тази жега и без това на климатик се кара, ама...
    И аз ще пробвам с контактни спрейове и ще върна стария датчик да видя какво ще стане...Не е задължително, като си с нов термостат, да са ти сложили и нов датчик... провери го !
    Съмнява ме, че имам нещо сериозно омазано в ЕКУ-то, защото досега не успявам да спра автоматичното включване на климатика при запалване на автомобила(въпреки, че десетки пъти съм пробвал с комбинацията на врътките, която се използва за спиране и пускане на автоматичния климатик).
    Дано не е това

    Comment


    • #17
      При мене е обратно.
      Като пусна климатика,колата загрява и перката не включва първа степен, температурата отива до към 100,но не съм я чакал да видя дали ще включи 2 степен. Иначе без климатик си включва перката и охлажда. 1.8ТС

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Георги Живков Покажи съобщение
        При мене е обратно.
        Като пусна климатика,колата загрява и перката не включва първа степен, температурата отива до към 100,но не съм я чакал да видя дали ще включи 2 степен. Иначе без климатик си включва перката и охлажда. 1.8ТС
        Към ЕКУ-то отиват нещата при теб и при мен май...
        Няма ли кой да помогне

        Comment


        • #19
          Споко,изчакай да се оправят нещата при мен и ще те открехна на идея.При мен светна чек,ама може и от ГИ да е утре ще тичам насам натам.Моя проблем е следния с перката на радиатора.Знам,че първа степен се включва преди втора и,че силата на 1 степен е по слаба от 2 степен.Сега проблема е следния;жега пускаш климатика след известно време да речем до 1 мин или от порядъка на 10 или 30 сек.се включва перката на първа степен до тук всичко е ок.Колата загрява на 92 или 93 градуса и се чува как включва втора степен,защото започва да духа и върти по силно и така за малко от около 1 мин да речем,може и по бързо да охлади и след като охлади и се изключи 2 степен остава да работи на първа както трябва да е нали.Тук идва момента да кажа,че като караш без климатик перка се чува само на 100 градуса и върти бавно което ме навежда на мисълта,че преди това на 93 градуса не се включва а на 100 когато трябва да се включи 2 степен се включва 1 защото върти бавно,решение на проблема имаш ли.Колата е 156 1.8 с ГИ от около една седмица а и чек светна егаси драмата.Благодаря за вниманието.Според мен трябва да се прегледат резистора,реле,датчик.
          Last edited by napoli; d.m.y г., 20:55.
          Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от borouu Покажи съобщение
            Няма ли кой да помогне
            Добре де, казахме ти сума и неща ти направи ли нещо от тях?То ако не кажеш какво си направил - повече неможем да помогнем.
            Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

            Comment


            • #21


              Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
              Добре де, казахме ти сума и неща ти направи ли нещо от тях?То ако не кажеш какво си направил - повече неможем да помогнем.
              Къде са буксите на компа, че да ги почистя ? И ако са зацапани, как тогава перката работи при пуснат климатик...
              Last edited by borouu; d.m.y г., 21:16.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от borouu Покажи съобщение
                Към ЕКУ-то отиват нещата при Няма ли кой да помогне
                Добре де, казахме ти сума и неща ти направи ли нещо от тях?То ако не кажеш какво си направил - повече неможем да помогнем.

                Нещо се прецака - има 4 поста еднакви.
                Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                Comment


                • #23
                  Къде се намират тези букси да ги почистя ?

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от napoli Покажи съобщение
                    Споко,изчакай да се оправят нещата при мен и ще те открехна на идея.При мен светна чек,ама може и от ГИ да е утре ще тичам насам натам.Моя проблем е следния с перката на радиатора.Знам,че първа степен се включва преди втора и,че силата на 1 степен е по слаба от 2 степен.Сега проблема е следния;жега пускаш климатика след известно време да речем до 1 мин или от порядъка на 10 или 30 сек.се включва перката на първа степен до тук всичко е ок.Колата загрява на 92 или 93 градуса и се чува как включва втора степен,защото започва да духа и върти по силно и така за малко от около 1 мин да речем,може и по бързо да охлади и след като охлади и се изключи 2 степен остава да работи на първа както трябва да е нали.Тук идва момента да кажа,че като караш без климатик перка се чува само на 100 градуса и върти бавно което ме навежда на мисълта,че преди това на 93 градуса не се включва а на 100 когато трябва да се включи 2 степен се включва 1 защото върти бавно,решение на проблема имаш ли.Колата е 156 1.8 с ГИ от около една седмица а и чек светна егаси драмата.Благодаря за вниманието.Според мен трябва да се прегледат резистора,реле,датчик.
                    Днес с един колега прегледахме резистора на късо;бачка,релета бачкат но липсва сигнал до едно от релетата това за втора скорост.Смених датчика който е на термостата с 4 крачета и дава сигнал на компа а той на релето и проблема ми се реши.Първа скорост се включва на около 93 градуса.Втора степен би трябвало да работи,но 1 степен не позволява на 2 да се пусне,можеби в задръстване ще се тества.Благодаря за вниманието.
                    Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от napoli Покажи съобщение
                      Днес с един колега прегледахме резистора на късо;бачка,релета бачкат но липсва сигнал до едно от релетата това за втора скорост.Смених датчика който е на термостата с 4 крачета и дава сигнал на компа а той на релето и проблема ми се реши.Първа скорост се включва на около 93 градуса.Втора степен би трябвало да работи,но 1 степен не позволява на 2 да се пусне,можеби в задръстване ще се тества.Благодаря за вниманието.
                      Ще сложа старият датчик(трикрак е моят), да видя какво ще стане.
                      Не знам кога ще го направя това...
                      Благодаря за съдействието !

                      Comment

                      Working...
                      X